Bc. Radka Fénešová

Diplomová práce

Nové trendy v marketingovém výzkumu

The New Trends of Marketing Research
Anotace:
Marketingový výzkum má pomáhat optimalizovat rozmístění rozpočtu do reklamní kampaně podniku a podávat odpovědi, jak co nejlépe cílit na cílovou skupinu pro ekonomickou úspěšnost. S vývojem hyperkonkurence rostou nároky na produkty, marketingovou komunikaci i výzkum. Objevují se proto nové trendy, jako Neuromarketing či Eyetracking, jejichž úkolem je hlubší poznání zkoumaného. Výstupem Eyetrackingu …více
Abstract:
Marketing research shall support optimization of budget allocation into marketing campaign of company and provide answers for the best targeting on target group for economic success. Development of hypercompetition raises requirements on products, marketing communication and research. Therefore new trends emerge, such as Neuromarketing or Eyetracking, whose role is deeper cognition of examined. Output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní