Nové trendy v marketingovém výzkumu – Bc. Radka Fénešová
Bc. Radka Fénešová
Diplomová práce
Nové trendy v marketingovém výzkumu
The New Trends of Marketing Research
Anotace:
Marketingový výzkum má pomáhat optimalizovat rozmístění rozpočtu do reklamní kampaně podniku a podávat odpovědi, jak co nejlépe cílit na cílovou skupinu pro ekonomickou úspěšnost. S vývojem hyperkonkurence rostou nároky na produkty, marketingovou komunikaci i výzkum. Objevují se proto nové trendy, jako Neuromarketing či Eyetracking, jejichž úkolem je hlubší poznání zkoumaného. Výstupem Eyetrackingu …víceAbstract:
Marketing research shall support optimization of budget allocation into marketing campaign of company and provide answers for the best targeting on target group for economic success. Development of hypercompetition raises requirements on products, marketing communication and research. Therefore new trends emerge, such as Neuromarketing or Eyetracking, whose role is deeper cognition of examined. Output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w5cre/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Eye tracker a jeho využití v optometrii
Adéla Havlová -
Eye tracking pomocí kamery The Eye Tribe
Jan Novotný -
Využití Eye Trackingu pro stanovení způsobů řešení vybraných fyzikálních úloh žáky základní školy.
Xenie VALUŠÁKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová