Etika v marketingové komunikaci – Bc. Eva Dostálová
Bc. Eva Dostálová
Bakalářská práce
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce na téma Etika v marketingové komunikaci je především zaměřena na analýzu neetických reklamních sdělení a následnou analýzu dat z výzkumu Češi a reklama 2012. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem etiky od dob jejího vzniku až po její začlenění do vědecké roviny. Dále na pojem reklama, marketing, marketingová komunikace, a také regulace a samoregulace reklamy. Taktéž je určena …víceAbstract:
This bachelor thesis titled Ethics in Marketing Communications is mainly focuses on the analysis of advertisement and data analysis of research Czechs and Advertising of 2012. In the theoretical part of thesis focused on the concept of ethics, since its inception to its integration into the scientific plane. Next concepts are advertising, marketing, marketing communication, regulation and self-regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fu8r5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová