Bc. Eva Dostálová

Bakalářská práce

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce na téma Etika v marketingové komunikaci je především zaměřena na analýzu neetických reklamních sdělení a následnou analýzu dat z výzkumu Češi a reklama 2012. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem etiky od dob jejího vzniku až po její začlenění do vědecké roviny. Dále na pojem reklama, marketing, marketingová komunikace, a také regulace a samoregulace reklamy. Taktéž je určena …více
Abstract:
This bachelor thesis titled Ethics in Marketing Communications is mainly focuses on the analysis of advertisement and data analysis of research Czechs and Advertising of 2012. In the theoretical part of thesis focused on the concept of ethics, since its inception to its integration into the scientific plane. Next concepts are advertising, marketing, marketing communication, regulation and self-regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní