Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Markéta Vaněčková
Bc. Markéta Vaněčková
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie maloobchodní jednotky se sídlem v Roudnici nad Labem. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Dle výroční zprávy …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing strategies retail units located in the Roudnice nad Labem. The aim of this thesis is to characterize the effects of external and internal environment of the selected retail unit, using appropriate methods to analyse their impact and evaluate the current strategy. The findings suggest recommendations to change strategy. According to the annual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/eif2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zvolené firmy s určením hlavního strategického cíle
Soňa Krivdová -
A Competitiveness Analysis of Škoda Karoq
Lenka Trávníčková -
A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s.
Lenka Trávníčková