Bc. Markéta Vaněčková

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie maloobchodní jednotky se sídlem v Roudnici nad Labem. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Dle výroční zprávy …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing strategies retail units located in the Roudnice nad Labem. The aim of this thesis is to characterize the effects of external and internal environment of the selected retail unit, using appropriate methods to analyse their impact and evaluate the current strategy. The findings suggest recommendations to change strategy. According to the annual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích