Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a. s. – Bc. Dušan Gášek
Bc. Dušan Gášek
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a. s.
Project of Marketing Communication of Product CZ P-09 Guardian Angel of the Company Česká zbrojovka, a. s.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na propagaci nového produktu (pistole) společnosti Česká zbrojovka, a. s., největší zbrojovky v České republice, producenta zbraní pro ozbrojené složky, lov i sportovní střelce. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy užitých termínů, analýz a oblastí průmyslu a trhu. Pro úspěšné navržení komunikačního plánu, v praktické části, jsou provedeny analýzy "prostředí …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on promoting a new product (a pistol) of the company Česká Zbrojovka, a. s., the biggest arms factory in the Czech Republic, a producer of weapons for armed forces, hunting and sport shooters. The first part outlines the theoretical basics of used terms, analyses and the fields of industry and markets. For successful propose of the communication plan, in the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GÁŠEK, Dušan. \textit{Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a. s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/jebnar/.
Jak správně citovat práci
Gášek, Dušan. Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a. s.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková