Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu – Ekaterina Khudyakova
Ekaterina Khudyakova
Bachelor's thesis
Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu
Instagram as a marketing tool to support tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje podpory cestovního ruchu. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit přínos sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje nejen pro spotřebitele, ale i pro samotné cestovní organizace. Dalším cílem je zjistit, na základě čeho se zákazníci rozhodují o konkrétních cestovních službách a dozvědět se, na čem …moreAbstract:
This thesis studies the social network Instagram as a marketing tool to support tourism. The main goal of the bachelor thesis is to evaluate the benefits of the Instagram as a marketing tool not only for consumers, but also for the travel organizations. Another goal is to find out how customers make purchase decision in tourism and to figure out on what factors the cooperation between travel service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85905
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ -
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková