Test aplikačních dovedností - rozumíme obecné chemii? – Mgr. Petra Andrýsková
Mgr. Petra Andrýsková
Master's thesis
Test aplikačních dovedností - rozumíme obecné chemii?
Test of Application Skills - Do We Understand General Chemistry?
Abstract:
Diplomová práce využívá test aplikačních dovedností, dříve vytvořený na katedře chemie PdF MU. Tento test byl již dříve administrován 98 vysokoškolským studentům učitelství chemie a 85 gymnazistům. Diplomová práce skupinu gymnazistů rozšiřuje na 100 a zjišťuje, nakolik tato změna ovlivní výsledky testování, provedeného na 85 respondentech.Abstract:
Diploma thesis uses test of application skills that was previously prepared on Department of Chemistry, Faculty of Education, Masaryk University. This test has been administrated to 98 university students (future teachers of chemistry) and 85 students of secondary school. Diploma thesis administrates the test to 15 more respondents (to have data from 100 secondary school respondents) and finds out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yao6l/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry
Theses on a related topic
-
Studium mechanismu bromoborace metodami kvantové chemie
Jakub Stošek -
Tvorba studijního materiálu pro předmět fyzikální chemie se zaměřením na disperzní soustavy a optické metody
Šárka Kabátková -
Tvorba studijního materiálu pro předmět fyzikální chemie se zaměřením na termodynamiku, fázové rovnováhy a chemické rovnováhy
Libuše Valentová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová