Ing. Ivana Šalanská

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce na téma Nové trendy v marketingové komunikaci pojednává o vývoji, podstatě a účelu marketingové komunikace a jejích tradičních nástrojích. Práce je zaměřena na analýzu využívání nových trendů při prosazování firem na trhu a získávání nových zákazníků. Cílem je snaha vyzdvihnout a podrobně seznámit s principem event marketingu, a to jak po stránce teoretické, tak po stránce praktické …more
Abstract:
This New Trends in Marketing Communication Bachelor Thesis describes marketing communication development, fundamentals and its traditional instruments. This thesis concentrates on using new trends in companies market launching and winning new customers. The goal here is to highlight and describe in detail event marketing principle, both theoretically and in practice. The particular communication event …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní