Nové trendy v marketingové komunikaci – Ing. Ivana Šalanská
Ing. Ivana Šalanská
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce na téma Nové trendy v marketingové komunikaci pojednává o vývoji, podstatě a účelu marketingové komunikace a jejích tradičních nástrojích. Práce je zaměřena na analýzu využívání nových trendů při prosazování firem na trhu a získávání nových zákazníků. Cílem je snaha vyzdvihnout a podrobně seznámit s principem event marketingu, a to jak po stránce teoretické, tak po stránce praktické …víceAbstract:
This New Trends in Marketing Communication Bachelor Thesis describes marketing communication development, fundamentals and its traditional instruments. This thesis concentrates on using new trends in companies market launching and winning new customers. The goal here is to highlight and describe in detail event marketing principle, both theoretically and in practice. The particular communication event …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace reklama public relations media relations podpora prodeje osobní prodej direkt marketing sponzoring mobilní marketing promotional marketing guerilla marketing virový marketing event marketing retailový in store marketing product placement CRM. Marketing communication promotion sales promotions personal selling direct marketing sponsoring mobile marketing guerrilla marketing viral marketing retail customer relationship management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j5had/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane