Ing. Ivana Šalanská

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce na téma Nové trendy v marketingové komunikaci pojednává o vývoji, podstatě a účelu marketingové komunikace a jejích tradičních nástrojích. Práce je zaměřena na analýzu využívání nových trendů při prosazování firem na trhu a získávání nových zákazníků. Cílem je snaha vyzdvihnout a podrobně seznámit s principem event marketingu, a to jak po stránce teoretické, tak po stránce praktické …více
Abstract:
This New Trends in Marketing Communication Bachelor Thesis describes marketing communication development, fundamentals and its traditional instruments. This thesis concentrates on using new trends in companies market launching and winning new customers. The goal here is to highlight and describe in detail event marketing principle, both theoretically and in practice. The particular communication event …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní