Ing. Jan Bredl

Bachelor's thesis

Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy

Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je definovat pozici virálního marketingu ve veřejném, zejména internetovém prostoru, vymezit jeho výhody a nevýhody v komunikaci s potencionálními zákazníky v závislosti na marketingové komunikaci a popsat možný efekt takové komunikace. Dále jsou popsány předchůdci a současní primární nositelé virálních sdělení - sociální sítě a internetové uživatelské platformy. V analytické …more
Abstract:
The aim of this work is to define the position of viral marketing in the public space, especially the Internet space, define its advantages and disadvantages in communicating with potential customers, depending on the marketing communication and describe the possible effect of such communication. Furthermore are described below predecessors and contemporary bearers of primary viral communication - …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní