Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Ing. Jan Bredl
Ing. Jan Bredl
Bakalářská práce
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je definovat pozici virálního marketingu ve veřejném, zejména internetovém prostoru, vymezit jeho výhody a nevýhody v komunikaci s potencionálními zákazníky v závislosti na marketingové komunikaci a popsat možný efekt takové komunikace. Dále jsou popsány předchůdci a současní primární nositelé virálních sdělení - sociální sítě a internetové uživatelské platformy. V analytické …víceAbstract:
The aim of this work is to define the position of viral marketing in the public space, especially the Internet space, define its advantages and disadvantages in communicating with potential customers, depending on the marketing communication and describe the possible effect of such communication. Furthermore are described below predecessors and contemporary bearers of primary viral communication - …víceKlíčová slova
Marketing Marketingový komunikační mix Integrovaná marketingová komunikace Nová média Reklama Virál Virální marketing Virální sdělení Audiovizuální virální sdělení Word of Mouth Sociální sítě Facebook Youtube Twitter Elektronická pošta Lavinový efekt Vizualita Emoční faktory Marketing communication mix Integrated marketing communication New media Advertisement Viral marketing Viral communication Audiovisual viral communication Social networks E-mail Snowball effect Visuality Emotional factors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pkv16/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BREDL, Jan. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/jevy9e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček