Marketingový plán startup projektu v online podnikání – Bc. Eliška Griffiths
Bc. Eliška Griffiths
Diplomová práce
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Marketings Plan of Startup Project in Online Business
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na analýzu konkrétního startupového projektu a jejím cílem je stanovení efektivního marketingového plánu s důrazem na využití prostředků internetového marketingu. První část práce se zaměřuje na podstatu internetového marketingu a charakteristiku jeho nástrojů. Dále definuje pojem startup a podává metodologický základ pro tvorbu marketingového plánu. Druhá část analyzuje …víceAbstract:
This master´s thesis is focused on analysis of a specific startup project. The goal of this thesis is to create an efficient marketing plan with focus on all available tools from the internet. The first part of the thesis captures the essentials of internet marketing and its tools. It continues defining startup and giving theoretical basis for marketing plan creation. The second part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aue00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka