Marketingový plán startup projektu v online podnikání – Bc. Eliška Griffiths
Bc. Eliška Griffiths
Master's thesis
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Marketings Plan of Startup Project in Online Business
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřená na analýzu konkrétního startupového projektu a jejím cílem je stanovení efektivního marketingového plánu s důrazem na využití prostředků internetového marketingu. První část práce se zaměřuje na podstatu internetového marketingu a charakteristiku jeho nástrojů. Dále definuje pojem startup a podává metodologický základ pro tvorbu marketingového plánu. Druhá část analyzuje …moreAbstract:
This master´s thesis is focused on analysis of a specific startup project. The goal of this thesis is to create an efficient marketing plan with focus on all available tools from the internet. The first part of the thesis captures the essentials of internet marketing and its tools. It continues defining startup and giving theoretical basis for marketing plan creation. The second part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aue00/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka