Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra – Lucie Rýznarová
Lucie Rýznarová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra
Anotace:
Tato absolventská práce se věnuje vlivu muzikoterapie na děti s poruchou autistického spektra. Teoretická část je koncipována do dvou základních bloků. První část se věnuje zpracování základních informací o poruchách autistické spektra, kde je hlavní důraz kladen na charakteristiku dětského autismu a atypického autismu. Druhý blok teoretické části se věnuje muzikoterapii; základnímu vymezení pojmu …víceAbstract:
This thesis is devoted to the effect of music therapy on children with autism spectrum disorder. The theoretical part is conceived into two basic blocks. The first part is about processing basic information about autism spectrum disorders, where the main focus is on the characteristics of childhood autism and atypical autism. The second block of the theoretical part is devoted to music therapy; basic …víceKlíčová slova
Porucha autistického spektra autismus porucha vývojová porucha atypický autismus muzikoterapie hudba relaxace improvizace interpretace kompozice poslech Autism spectrum disorders autism disorder developmental disorder atypical autism music therapy music relaxation improvisation interpretation composition listening
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/hawya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Zajícová
- Oponent: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta