Milan Kundera v současné školní četbě – Tereza Tahadlová
Tereza Tahadlová
Bakalářská práce
Milan Kundera v současné školní četbě
Milan Kundera in Recent Highschool Reading
Anotace:
Bakalářská práce se rozděluje na tři hlavní části. V první části se soustředí na Milana Kunderu a jeho roli ve středoškolské výuce, dále na vnímání tohoto autora a jeho děl ze strany studentů a vyučujících. Druhá část práce se zabývá Milanem Kunderou a jeho tvorbu v podání učebnic. Následně je jeho tvorba rozebírána skrze kritiky a recenze významných literárních spisovatelů, vědců a kritiků. V poslední …víceAbstract:
This bachelor thesis is dividend in thee main parts. In the first one, it concentrate on Milan Kundera and role of his work in high school teaching and reciption of this author by student and teachers. Second part follow up Milan Kundera and his work as it represent by textbooks. After that his work is analyzed trought critics and rewievs of significant authors and literary crtics and scientist. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Petr Poslední, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tahadlová, Tereza. Milan Kundera v současné školní četbě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Historicko-literární studia: Historicko-literární
Práce na příbuzné téma
-
Středoškolská výuka literatury pohledem teorie literatury
Blažková Blažková -
Využití korespondence jako motivace pro středoškolskou výuku literatury
Zuzana Sehnalová -
Rukopisy královédvorský a zelenohorský ve středoškolské výuce literatury
Jan Rain -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Ekokritické čtení české regionálně zaměřené literatury 20. století a jeho aplikace při středoškolské výuce
Eliška Bencová -
Vybrané faktory ovlivňující zařazení či nezařazení současné a populární literatury do středoškolského kánonu
Marie Leitkepová -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Doporučená školní četba pro 2. stupeň ZŠ jako možná spolupráce mezi knihovníky a pedagogy
Iveta Cehelská