Analýza image střední odborné školy – Michal Beránek
Michal Beránek
Bakalářská práce
Analýza image střední odborné školy
Image analysis of a secondary vocational school
Anotace:
Bakalářská práce zpracovaná na téma Analýza image střední odborné školy v teoretické části definuje pojem image a zaobírá se náležitostmi správně provedené analýzy. V teoretické rovině vymezuje prvky měření image dle sémantického diferenciálu a způsob sběru vstupních dat, dále popisuje pojmy jako škola nebo marketing. Vše zmíněné je pro účel bakalářské práce převedeno do školního prostředí. V praktické …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic of Image analysis of a secondary vocational school defines the concept of image and deals with the essentials of a correctly performed analysis in the theoretical part. At the theoretical level it defines the elements of image measurement according to the semantic differential and the method of collecting input data and further describes concepts such as school or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova