Michal Beránek
Bachelor's thesis
Analýza image střední odborné školy
Image analysis of a secondary vocational school
Abstract:
Bakalářská práce zpracovaná na téma Analýza image střední odborné školy v teoretické části definuje pojem image a zaobírá se náležitostmi správně provedené analýzy. V teoretické rovině vymezuje prvky měření image dle sémantického diferenciálu a způsob sběru vstupních dat, dále popisuje pojmy jako škola nebo marketing. Vše zmíněné je pro účel bakalářské práce převedeno do školního prostředí. V praktické …moreAbstract:
The bachelor's thesis on the topic of Image analysis of a secondary vocational school defines the concept of image and deals with the essentials of a correctly performed analysis in the theoretical part. At the theoretical level it defines the elements of image measurement according to the semantic differential and the method of collecting input data and further describes concepts such as school or …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Reader: Ondřej Melichar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova