Slevové portály z pohledu podniku – Ing. Ondřej Komárek
Ing. Ondřej Komárek
Bakalářská práce
Slevové portály z pohledu podniku
Group buying from company's perspective
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je analýza vyuţitelnosti slevových portálů pro podnikatelskou činnost jednotlivých firem s akcentem na její ekonomickou výhodnost v krátkém a dlouhém období. Tato práce se také zabývá tím, jaký význam mají slevové portály pro konkrétní podnik (y) a zda kupující vyuţívají pouze slev, nebo se k danému podniku vrací opětovně i po vyuţití slevy …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis „Group buying from company´s perspective” is an analysis of usability of group buying for business activities of individual companies, with an emphasis on its economic advantages in the short and long term.This work also deals with the significance of the group buying for a particular company(s) and that the buyer use only discounts,or to return to the comapny again after …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dg2gy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Veronika Lajnerová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková