Komunikační strategie vybrané instituce – Bc. Adriana Sadílková
Bc. Adriana Sadílková
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané instituce
Communication strategy of selected institution
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení dosavadní komunikační strategie modelingové agentury Czechoslovak Models a navržení jejího zlepšení. Hlavním cílem této práce je návrh vlastních komunikačních strategií s dílčím cílem nárůstu povědomí veřejnosti o agentuře a k postupnému vybudování pozice nejlepší a nejsilnější modelingové agentury na českém trhu. Tyto návrhy byly po dokončení předloženy majiteli …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is evaluating the current communication strategy of the Czechoslovak Models modeling agency and suggesting methods of improving it. The main aim of this work is to propose alternative communication strategies with the ultimate goal of increasing awareness of Czechoslovak Models among public and building its position up to rank as the best and strongest modeling agency on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ys8ed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček