Model programatického nákupu z pohledu inzerenta – Jakub Petz
Jakub Petz
Bakalářská práce
Model programatického nákupu z pohledu inzerenta
The Model of a Programmatic buying from the Advertiser Perspective
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na obecnou charakteristiku PPC a charakteristiku remarketingu v Google AdWords. Cílem práce je uvést do problematiky remarketingu, porovnání účinnosti obecného a personifikovanějšího remarketingu. Součástí bude praktická část - porovnání obecného remarketingu a konkrétních složitějších remarketingových scénářů u konkrétního inzerenta.Abstract:
This bachelor thesis pursues the general issue of PPC and characteristic of remarketing in the Google AdWords. The target of this thesis is introduce to the problem of remarketing, comparison general remarketing and personified remarketing.The practical part of this bachelor thesis contains comparison general remarketing and remarketing scenarios for a specific advertiser.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták
Název
Vložil
Vloženo
Práva