Jakub Petz

Bachelor's thesis

Model programatického nákupu z pohledu inzerenta

The Model of a Programmatic buying from the Advertiser Perspective
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na obecnou charakteristiku PPC a charakteristiku remarketingu v Google AdWords. Cílem práce je uvést do problematiky remarketingu, porovnání účinnosti obecného a personifikovanějšího remarketingu. Součástí bude praktická část - porovnání obecného remarketingu a konkrétních složitějších remarketingových scénářů u konkrétního inzerenta.
Abstract:
This bachelor thesis pursues the general issue of PPC and characteristic of remarketing in the Google AdWords. The target of this thesis is introduce to the problem of remarketing, comparison general remarketing and personified remarketing.The practical part of this bachelor thesis contains comparison general remarketing and remarketing scenarios for a specific advertiser.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses jgmlrw jgmlrw/2
15/3/2019
Folders
Files
Mach, J.
15/3/2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.