Jakub Petz
Bachelor's thesis
Model programatického nákupu z pohledu inzerenta
The Model of a Programmatic buying from the Advertiser Perspective
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na obecnou charakteristiku PPC a charakteristiku remarketingu v Google AdWords. Cílem práce je uvést do problematiky remarketingu, porovnání účinnosti obecného a personifikovanějšího remarketingu. Součástí bude praktická část - porovnání obecného remarketingu a konkrétních složitějších remarketingových scénářů u konkrétního inzerenta.Abstract:
This bachelor thesis pursues the general issue of PPC and characteristic of remarketing in the Google AdWords. The target of this thesis is introduce to the problem of remarketing, comparison general remarketing and personified remarketing.The practical part of this bachelor thesis contains comparison general remarketing and remarketing scenarios for a specific advertiser.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETZ, Jakub. \textit{Model programatického nákupu z pohledu inzerenta}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/jgmlrw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights