Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji – Pavel Nečas
Pavel Nečas
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji
Online marketing Communication of Wellness Hotels in the Zlin Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací vybraných wellness hotelů ve Zlín-ském kraji. Konkrétně se jedná o analýzu oficiálních webových stránek hotelů a jejich stránek na Facebooku. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci hotelových služeb, definici wellness, jeho současné trendy a rozdíl mezi ním a lázeňstvím a v neposlední řadě online marketingovou komunikací a komunikací …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the online communication of selected wellness hotels in the Zlín Region. Specifically, the analysis of the official websites of hotels and their Face-book pages. The theoretical part focuses on marketing communication of hotel services, the definition of wellness, the current trends in wellness and the difference between it and the spa and last but not least, online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nečas, Pavel. Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová