Elektronický obchod B2C v České republice – Štěpánka ŠEBESTOVÁ
Štěpánka ŠEBESTOVÁ
Bakalářská práce
Elektronický obchod B2C v České republice
E-commerce B2C in the Czech Republic
Anotace:
Předložená bakalářská práce "Elektronický obchod B2C v České republice" je zaměřena na charakterizování B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, analyzování internetového obchodu ZOOT se zaměřením na marketing a webové stránky. V první části je vymezena e-commerce, její výhody a nevýhody, fakta o vývoji B2C e-commerce v České republice. Dále jsou …víceAbstract:
The presented bachelor thesis "E-commerce B2C in the Czech Republic" is focused on the characterizing of B2C e-commerce in the Czech Republic, defining the advantages and disadvantages from the perspective of the seller and the consumer, analyzing e-shop ZOOT, its marketing activities and website. In the first part, the author defines e-commerce, its advantages and disadvantages, facts about the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBESTOVÁ, Štěpánka. Elektronický obchod B2C v České republice. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Marketing na sociální síti internetového obchodu
Kristýna Finková -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm