Marketingová komunikácia značky Persil – Martina Matysová
Martina Matysová
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia značky Persil
Marketingová komunikácia značky Persil
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikacie značky Persil. Cílem bylo zistit jak sa spotřebitel chová při výběru pracího prostředku, znalost značky, reakci na ekologické inovace a taktéž jak vnímá marketingovou komunikaci pracích prášku všeobecně.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of Persil's marketing communication. The goal was to figure out, how the consumer reacts while choosing a detergent, brand awareness and consumer's reaction to ecological innovations and how he sees the communication of detergent manufacturers.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie značky Persil. Cieľom bolo zistiť ako sa správa spotrebiteľ pri výbere pracieho prostriedku, znalosť značky, reakciu na ekologické inovácie a taktiež ako vníma marketingovú komunikáciu pracích práškov všeobecne.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Ivona Fojtíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků