Martina Matysová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia značky Persil

Marketingová komunikácia značky Persil
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikacie značky Persil. Cílem bylo zistit jak sa spotřebitel chová při výběru pracího prostředku, znalost značky, reakci na ekologické inovace a taktéž jak vnímá marketingovou komunikaci pracích prášku všeobecně.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of Persil's marketing communication. The goal was to figure out, how the consumer reacts while choosing a detergent, brand awareness and consumer's reaction to ecological innovations and how he sees the communication of detergent manufacturers.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie značky Persil. Cieľom bolo zistiť ako sa správa spotrebiteľ pri výbere pracieho prostriedku, znalosť značky, reakciu na ekologické inovácie a taktiež ako vníma marketingovú komunikáciu pracích práškov všeobecne.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Ivona Fojtíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78759

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod