Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Radka Kmochová
Bc. Radka Kmochová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úpravami marketingového mixu a podpory prodeje konkrétní firmy. Navržené úpravy marketingového mixu a podpory prodeje byly následně implementovány a byla vyhodnocena jejich efektivita. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provést zhodnocení efektivity zavedených změn v oblasti marketingového mixu a podpory prodeje ve vybrané firmě. Výstupem práce je zjištění, že …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with adjustments to the marketing mix and sales promotion of a particular company. The proposed modifications of the marketing mix and sales promotion were subsequently implemented, and their effectiveness was evaluated. The main goal of this bachelor thesis was to evaluate the effectiveness of the adjustments in the marketing mix and sales promotion in a selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá