Bc. Radka Kmochová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úpravami marketingového mixu a podpory prodeje konkrétní firmy. Navržené úpravy marketingového mixu a podpory prodeje byly následně implementovány a byla vyhodnocena jejich efektivita. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provést zhodnocení efektivity zavedených změn v oblasti marketingového mixu a podpory prodeje ve vybrané firmě. Výstupem práce je zjištění, že …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with adjustments to the marketing mix and sales promotion of a particular company. The proposed modifications of the marketing mix and sales promotion were subsequently implemented, and their effectiveness was evaluated. The main goal of this bachelor thesis was to evaluate the effectiveness of the adjustments in the marketing mix and sales promotion in a selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní