Bc. Radka Kmochová

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úpravami marketingového mixu a podpory prodeje konkrétní firmy. Navržené úpravy marketingového mixu a podpory prodeje byly následně implementovány a byla vyhodnocena jejich efektivita. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provést zhodnocení efektivity zavedených změn v oblasti marketingového mixu a podpory prodeje ve vybrané firmě. Výstupem práce je zjištění, že …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with adjustments to the marketing mix and sales promotion of a particular company. The proposed modifications of the marketing mix and sales promotion were subsequently implemented, and their effectiveness was evaluated. The main goal of this bachelor thesis was to evaluate the effectiveness of the adjustments in the marketing mix and sales promotion in a selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní