Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Radka Kmochová
Bc. Radka Kmochová
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úpravami marketingového mixu a podpory prodeje konkrétní firmy. Navržené úpravy marketingového mixu a podpory prodeje byly následně implementovány a byla vyhodnocena jejich efektivita. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provést zhodnocení efektivity zavedených změn v oblasti marketingového mixu a podpory prodeje ve vybrané firmě. Výstupem práce je zjištění, že …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with adjustments to the marketing mix and sales promotion of a particular company. The proposed modifications of the marketing mix and sales promotion were subsequently implemented, and their effectiveness was evaluated. The main goal of this bachelor thesis was to evaluate the effectiveness of the adjustments in the marketing mix and sales promotion in a selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá