Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí – Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí
Communication strategy of Center of treatment of drug abuse trea
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na komunikačnú stratégiu štátnej príspevkovej organizácie Centrum pre liečbu drogových závislostí. Teoretická časť zhŕňa poznatky z marketingu v zdravotníckych zariadeniach, drogovej závislosti a problematike závislosti na Slovensku za posledné obdobie. V praktickej časti sú teoretické znalosti aplikované na Centrum pre liečbu drogových zá-vislostí a zanalyzované prostriedky …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on the communication strategy of state allowance organization Center of treatment of drug abuse trea. The theoretical part talks about knowledge of mar-keting communication in health care institution, drug dependence, and drug problem in Slovakia in last period. In practical part is the theoretical knowledge applied to Center of treatment of drug abuse trea and the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10558
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORVÁTHOVÁ, Barbara. \textit{Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/jidwau/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORVÁTHOVÁ, Barbara. Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková