Zavádění prvků CLIL v primárním vzdělávání – Hana ODSTRČILOVÁ
Hana ODSTRČILOVÁ
Master's thesis
Zavádění prvků CLIL v primárním vzdělávání
Implementation of CLIL in Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje metodě CLIL, konkrétně jejímu začleňování do výuky na prvním stupni základní školy. Je rozdělena do dvou částí, teoretickou a empirickou. První část se zabývá teoretickými poznatky týkající se metody CLIL, jejími modely, výhodami, riziky, historií. Dále také využitím metody CLIL na prvním stupni základní školy, zejména pak zavádění této metody. Empirická, neboli praktická …viacAbstract:
The Diploma thesis deals with the CLIL method, especially its implementation into Czech primary schools (grades 1- 5). It is divided into two parts, theoretical and empirical. The first part deals with theoretical knowledge about CLIL method, its models, advantages, risks, history. Furthermore, using the CLIL method at the Czech primary schools, especially the implementation of this method. The empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ODSTRČILOVÁ, Hana. Zavádění prvků CLIL v primárním vzdělávání. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Základní a mateřská škola v Trstěnicích
Tomáš Rapf -
Mateřská škola jako podnětné prostředí pro vstup dítěte do základní školy
Terezie Součková