Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Eľkonina – Bc. Milena Kovačíková
Bc. Milena Kovačíková
Master's thesis
Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Eľkonina
Phonemic Awareness according to the Elkonin's Method
Anotácia:
Bc.Milena, Kovačíková. Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Elkonina.Diplomová práce.Brno: Masarykova univerzita. Fakulta pedagogická, Katedra speciální pedagogiky, 2010, 95str. Vedoucí diplomové práce doc.PaedDr.Jiřina Klenková,Ph.D. Diplomová práce se zaměřuje na fonematické uvědomování v souvislosti s prevencí specifických poruch učení a následnou školní úspěšností dětí.Práce je členěna …viacAbstract:
Bc.Milena, Kovačíková. Phonemic awareness in children based on the Elkonin method. Graduation thesis. Brno: Masaryk University. Faculty of Education, Department of Special Pedagogy, 2010, 95 pg This thesis is aimed at phonemic awareness in connection with prevention of specific learning disabilities and consecutive school success of children. The paper is divided into a theoretical part and an empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h0x1g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Rozvoj fonematického uvědomování prostřednictvím metodiky D.B. Elkonina
Marcela Havelková -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková