Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh – Richard Ramisch
Richard Ramisch
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na italský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených produktů ze skla. Jednatelé společnosti Shardart, s. r. o. – Richard Ramisch a Petr Musil – měli příležitost využít studentského programu ERASMUS+ na Università degli Studi di Trento …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy with a focus on the Italian market for the introduction of a new artistic product to the market of Shardart Ltd., a company specializing in the production of unique cut glass products. One of the partners of Shardart Ltd. – Richard Ramisch and Petr Musil had the opportunity to take advantage of the ERASMUS+ student programme at the Università …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jk50mv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAMISCH, Richard. \textit{Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jk50mv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda