Richard Ramisch

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh

Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na italský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených produktů ze skla. Jednatelé společnosti Shardart, s. r. o. – Richard Ramisch a Petr Musil – měli příležitost využít studentského programu ERASMUS+ na Università degli Studi di Trento …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy with a focus on the Italian market for the introduction of a new artistic product to the market of Shardart Ltd., a company specializing in the production of unique cut glass products. One of the partners of Shardart Ltd. – Richard Ramisch and Petr Musil had the opportunity to take advantage of the ERASMUS+ student programme at the Università …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/jk50mv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty