Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ – Adriana Vachková
Adriana Vachková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ
Analysis of marketing communication of a non-profit organization OBRAZ
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat. Nejdříve bylo stanoveno několik výzkumných otázek a následně byla v teoretické části popsána historie marketingu, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, public relations, fundraising a také obecná charakteristika neziskových organizací. V praktické části byla popsána nezisková …moreAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze the marketing communication of the non-profit organization OBRAZ – Obránci zvířat. Firstly, several research questions were determined and after that, in the theoretical part, was described the history of marketing, marketing communication, tools of the communication mix, public relations, fundraising and general characteristics of non-profit organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86573
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda