Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí – Yuliya YERMASHOVA
Yuliya YERMASHOVA
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí
Marketing Strategy of Company Český porcelán, a. s., Dubí
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii tohoto podniku a následně navrhnout možné řešení, které by vedlo ke zkvalitnění současného stavu. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která se týkají podstaty marketingu, jeho vývojových koncepcí, marketingového mixu, marketingového …moreAbstract:
The theme of the Bachelor thesis is the marketing strategy of the company Český porcelán, a. s., Dubí. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the marketing strategy of the company and propose possible solution that would lead to the improvement of the current situation. The first part provides the theoretical background concerning the nature of marketing, its development concepts, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
YERMASHOVA, Yuliya. \textit{Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/jkwwir/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
YERMASHOVA, Yuliya. Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková