Yuliya YERMASHOVA

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí

Marketing Strategy of Company Český porcelán, a. s., Dubí
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii tohoto podniku a následně navrhnout možné řešení, které by vedlo ke zkvalitnění současného stavu. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která se týkají podstaty marketingu, jeho vývojových koncepcí, marketingového mixu, marketingového …more
Abstract:
The theme of the Bachelor thesis is the marketing strategy of the company Český porcelán, a. s., Dubí. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the marketing strategy of the company and propose possible solution that would lead to the improvement of the current situation. The first part provides the theoretical background concerning the nature of marketing, its development concepts, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

YERMASHOVA, Yuliya. Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická