Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí – Yuliya YERMASHOVA
Yuliya YERMASHOVA
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí
Marketing Strategy of Company Český porcelán, a. s., Dubí
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii tohoto podniku a následně navrhnout možné řešení, které by vedlo ke zkvalitnění současného stavu. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která se týkají podstaty marketingu, jeho vývojových koncepcí, marketingového mixu, marketingového …víceAbstract:
The theme of the Bachelor thesis is the marketing strategy of the company Český porcelán, a. s., Dubí. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the marketing strategy of the company and propose possible solution that would lead to the improvement of the current situation. The first part provides the theoretical background concerning the nature of marketing, its development concepts, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YERMASHOVA, Yuliya. \textit{Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/jkwwir/.
Jak správně citovat práci
YERMASHOVA, Yuliya. Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková