Yuliya YERMASHOVA

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí

Marketing Strategy of Company Český porcelán, a. s., Dubí
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii tohoto podniku a následně navrhnout možné řešení, které by vedlo ke zkvalitnění současného stavu. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která se týkají podstaty marketingu, jeho vývojových koncepcí, marketingového mixu, marketingového …více
Abstract:
The theme of the Bachelor thesis is the marketing strategy of the company Český porcelán, a. s., Dubí. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the marketing strategy of the company and propose possible solution that would lead to the improvement of the current situation. The first part provides the theoretical background concerning the nature of marketing, its development concepts, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

YERMASHOVA, Yuliya. Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická