Vladislav Bareš
Diplomová práce
Marketing poskytovatele 3PL
Marketing of a 3PL provider
Anotace:
Služby 3PL poskytovatelů patří dnes k velmi využívaným především u výrobních a obchodních firem. Dochází k tomu v důsledku koncentrace na vlastní core-business a outsourcing mnoha podpůrných činností externím dodavatelům. Tato práce pojednává o marketingu poskytovatele 3PL, jež je specifickou částí trhu B2B, resp. trhu logistického. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je zaměřena na teoretické …víceAbstract:
Services of 3PL providers are nowadays very commonly used by production and merchant firms. It is happening due to companies' concentration on their own core-business and outsourcing of many of their activities to external suppliers. This thesis is focused on marketing activities of a 3PL provider, which is a specific part of the B2B market, as well as the logistics market. The thesis consists of three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: Marek Vinš
- Oponent: Petr Jirsák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto