Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF – Bc. Petra Hejduková
Bc. Petra Hejduková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF
Integrated Marketing Communications Czech branch of UNICEF
Abstract:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací české pobočky UNICEF. Popisuje neziskovou organizaci jako takovou a konkrétní vybranou organizaci UNICEF jak z historického hlediska, tak z hlediska současnosti. Dále popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace, které česká pobočka UNICEF uveřejnila.Abstract:
This thesis is considered with the integrated marketing communications Czech branch of UNICEF. It describes a non-profit organization and as such specific choice UNICEF both historically and in terms of the present day. Further it describes the various tools of integrated marketing communications by the Czech branch of UNICEF published.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x8kfj/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Beschäftigung der Sprachexperten im Bereich Public Relations der gegenwärtigen internationalen Firmen in Deutschland und Österreich
Věra TICHÁ -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská