Michaela KOŠŤÁLOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky u dealera vozů Škoda

Customer relationship management at dealer cars of Skoda
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky servisních služeb u dealera vozů Škoda. Účelem této práce je odhalit nedostatky v řízení vztahů se zákazníky a docílit zvýšené zákaznické spokojenosti. Cíle je dosaženo pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření pro zákazníky i zaměstnance servisních služeb. Šetřením je zjištěna loajalita 57 % zákazníků, ale také nedostatečná motivace servisních …více
Abstract:
This Bachelor thesis studies customer relations of Skoda, a Czech vehicle dealer. The purpose of the thesis is to detect shortages within the customer relations department in order to increase the overall customer satisfaction. This is achieved by conducting SWOT analysis and surveying Skoda's customers as well as the organisation's employees in the customer relations department. Although the surveys …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŠŤÁLOVÁ, Michaela. Řízení vztahů se zákazníky u dealera vozů Škoda. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická