Marketingový mix konkrétního podniku – Bc. Jiří Gawel
Bc. Jiří Gawel
Bachelor's thesis
Marketingový mix konkrétního podniku
Marketing mix of a particular company
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingového mixu v konkrétním podniku. První část se věnuje oblasti možných analytických metod. Druhá část je věnována teoretickým poznatkům v oblasti jednotlivých marketingových prvků. V třetí části jsem analyzoval okolí podniku. Ve čtvrté části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu podniku. Na závěr jsem doporučil změny v marketingovém …viacAbstract:
The object of this study is marketing mix of a particular company. The first part deals with the field of the possible analytic methods. The second part deals with theoretic findings in a field of separate marketing elements. In the third part I analyse surroundings of the company. In the fourth part I analyse separate elements of companys marketing mix. In the end I recommend changes of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ihucy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Krajčovičová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka