Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu – Kateřina Snížková
Kateřina Snížková
Diplomová práce
Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu
The Analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu s praktickým zaměřením na hudební festival Hrady CZ a značku Jack Daniel’s. Cílem práce je zanalyzovat vzájemný vztah a nastínit výhody této spolupráce na konkrétním příkladu v České republice. Práce popíše možnosti financování hudebních festivalů, a především podpory festivalu prostřednictvím …víceAbstract:
The master’s thesis maps the analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing. It focuses on the music festival Hrady CZ and Jack Daniel’s. The aim of this work is to analyse the partnership and the advantages of this cooperation on a concrete example in the Czech Republic. The thesis describes the possibilities of financing music festivals, with the particular focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Patrik Skála
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ