Kateřina Snížková

Master's thesis

Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu

The Analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu s praktickým zaměřením na hudební festival Hrady CZ a značku Jack Daniel’s. Cílem práce je zanalyzovat vzájemný vztah a nastínit výhody této spolupráce na konkrétním příkladu v České republice. Práce popíše možnosti financování hudebních festivalů, a především podpory festivalu prostřednictvím …viac
Abstract:
The master’s thesis maps the analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing. It focuses on the music festival Hrady CZ and Jack Daniel’s. The aim of this work is to analyse the partnership and the advantages of this cooperation on a concrete example in the Czech Republic. The thesis describes the possibilities of financing music festivals, with the particular focus …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Patrik Skála

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77509