Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu – Kateřina Snížková
Kateřina Snížková
Master's thesis
Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu
The Analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu s praktickým zaměřením na hudební festival Hrady CZ a značku Jack Daniel’s. Cílem práce je zanalyzovat vzájemný vztah a nastínit výhody této spolupráce na konkrétním příkladu v České republice. Práce popíše možnosti financování hudebních festivalů, a především podpory festivalu prostřednictvím …moreAbstract:
The master’s thesis maps the analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing. It focuses on the music festival Hrady CZ and Jack Daniel’s. The aim of this work is to analyse the partnership and the advantages of this cooperation on a concrete example in the Czech Republic. The thesis describes the possibilities of financing music festivals, with the particular focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77509
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Patrik Skála
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ