Kateřina Snížková

Master's thesis

Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu

The Analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu s praktickým zaměřením na hudební festival Hrady CZ a značku Jack Daniel’s. Cílem práce je zanalyzovat vzájemný vztah a nastínit výhody této spolupráce na konkrétním příkladu v České republice. Práce popíše možnosti financování hudebních festivalů, a především podpory festivalu prostřednictvím …more
Abstract:
The master’s thesis maps the analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing. It focuses on the music festival Hrady CZ and Jack Daniel’s. The aim of this work is to analyse the partnership and the advantages of this cooperation on a concrete example in the Czech Republic. The thesis describes the possibilities of financing music festivals, with the particular focus …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Patrik Skála

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77509