Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích – Bc. Klára Melnyčoková
Bc. Klára Melnyčoková
Bakalářská práce
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
The structure of the marketing tools used by small and medium-sized enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nástroje marketingového komunikačního mixu, tedy reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, direct marketing a PR. Tyto nástroje budou předvedeny jak v teoretickém úseku práce zcela teoreticky, také ale v praktické části s ohledem na podnik Generali a.s. Bude proto použita metoda analýzy, která bude rozebírat aktuální stav nástrojů. Mimo hlavní téma budou v teoretické …víceAbstract:
The Bachelors Thesis is focused on tools of marketing communication mix such as advertisement, sales promotion, customer sales, direct marketing and PR. These tools will be presented in theoretical part of Bachelors Thesis just theoretically but also practically using enterprise called Generali a.s. as example. There will be used analytical method which analysis current state of tools. Outside of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xn3y5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer