Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů – Vlasta Sedláková
Vlasta Sedláková
Bachelor's thesis
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
The influence of online advertising on the purchasing behavior of Czech consumers
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje informace o marketingové komunikaci a jejího postavení v marketingovém mixu. Detailně jsou popsány jednotlivé typy a formy online reklamy společně s reklamními systémy a způsoby měření reklamy. Praktická část práce se zaměřuje na milníky vývoje internetu ve světě, a hlavně v České republice. Zároveň jsou zanalyzovány typy reklamy ve vybraných cestovních kancelářích. Výzkumná …viacAbstract:
The bachelor thesis contains information about marketing communication and its position in the marketing mix. Individual types and forms of online advertising are described in detail together with advertising systems and advertising measurement methods. The practical part of the thesis focuses on milestones in the development of the internet in the world, and especially in the Czech Republic. At the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qvhfl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Spatial analysis and visualization of social media data
Jiří Hladík -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Expertise in the Czech energy industry: A field analysis
Nathalie Marková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr