Malé a střední podniky v období covidové krize – Bc. Kristián Radačovský
Bc. Kristián Radačovský
Master's thesis
Malé a střední podniky v období covidové krize
Small and medium-sized enterprises in the covid crisis
Abstract:
The subject of this thesis on the topic "Small and medium-sized enterprises in the covid crisis" is the evaluation of the readiness of the examined enterprises for the onset of the crisis, the identification of the main problems they encountered during the crisis, and the analysis of the main factors that were key in overcoming them. The research focuses on understanding the impact of the pandemic …viacAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce na tému „Malé a stredné podniky v období covidovej krízy“ je zhodnotenie pripravenosti skúmaných podnikov na nástup krízy, identifikácia hlavných problémov, s ktorými sa v priebehu tejto krízy stretli a analýza hlavných faktorov, ktoré boli kľúčové pri ich prekonávaní. Výskum sa zameriava na pochopenie dopadu pandémie na tieto podniky a ich schopnosť adaptovať sa a …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b4ex4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík