Martina Demuthová

Bakalářská práce

Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice

Legal aspects of direct marketing in Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of direct marketing, its instruments and related legislation. Direct marketing is a form of marketing communication which allows businesses to communicate directly with their customers. Its value in marketing is increasing, as well as spam, which is also defined in this thesis. First explained is the term direct marketing, its advantages and disadvantages, its tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Pavlína Hubková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45998