Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice – Martina Demuthová
Martina Demuthová
Bakalářská práce
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Legal aspects of direct marketing in Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of direct marketing, its instruments and related legislation. Direct marketing is a form of marketing communication which allows businesses to communicate directly with their customers. Its value in marketing is increasing, as well as spam, which is also defined in this thesis. First explained is the term direct marketing, its advantages and disadvantages, its tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Pavlína Hubková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova