Jana Hojdová
Diplomová práce
KAMEЯRAMAN
CAMEЯRAMAN
Anotace:
Američan Robert Richardson jako jeden ze tří kameramanů na světě získal za svoji práci tři Oscary. Čtvrté toto ocenění už nikdo na světě z kameramanů zatím nemá. Tento úspěch mu přinesli dva režiséři, se kterými spolupracoval: Oliver Stone a Martin Scorsese. Quentin Tarantino patří k dalším režisérům, kteří mu přinášejí celosvětový úspěch a uznání od odborné veřejnosti. Filmy, které RR s nimi natočil …víceAbstract:
Robert Richardson is an American cameraman, one of three in the world who has received three Oscars. Receiving four of these prizes has not been accomplished by any cameraman so far. This success arose out of his collaboration with two directors: Oliver Stone and Martin Scorsese. Another director collaboration with whom has brought RR international acclaim and acknowledgment from expert community …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2019
- Vedoucí: Antonín WEISER
- Oponent: Vladimír SMUTNÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Ruští kameramani 70. a 80. let 20.století
Prokop Souček -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček